1 – KÄREVERE, EMAJÕGI – FEEDER & SPINNING

Hei kallid lugejad!
Sellest saab alguse minu esimene blogi ning seda arvestades puuduvad mul kogemused selles vallas.

22.07.2014 – 23.07.2015

Hommik

Äratus kell 8, umbes poole tunni pärast liikusin garaaži, et valmis segada Feedri segu. Sellel korral kasutasin Marcel Van Deni Basic Mixi, Breami lisandit lisaks panin juurde samuti MVD Tutti Fruti lisandit kaks supilusika täit 2,8 kilole söödale. Lisasin vee ning jätsin kogu segu seisma kuni kalapüügi alguseni.

PS! Kogu varustus ja segud on soetatud poest nimega Konksupood!

Lõuna – Õhtu

Kell 16.00 saabusime koos Johaniga (sõbra,kalamehega) Käreverre ning panime püsti telgi ja alustasime koha sisse söötmist. Ei möödunudki kümmet minutigi, kui tuli esimene võtt – särg. Kala sumba, söödatops täis ning õng uuesti sisse. Möödus ~3 minutit, kui tuli uus võtt ning esimene latikas. Kaalu tal kül väga palju polnud, kuid emotsioon oli laes, sest olime seda kalaliiki otsinud sügisest peale, kuid edutult. Möödus uuesti ligikaudu 10-15 minutit ning pisike raputus, haakisin ning mõtlesin väljatõmmates, et nüüd tuleb hunnik heina, kuid imestasime mõlemad, et otsas oli uus ning täiesti arvestatav 36cm’ne ja 500 grammine latikas. Johan haaras kahva ning saime kala ilusti maapinnale. Mida aeg edasi, seda vähem võtte tuli. Pärast seda saime õhtu ja öö jooksul 3 kala.

Teine hommik

Kell oli 5.00, kui udu kattis maad ning nähtavus oli vaevalt 5-10 meetrit. Viskasime uuesti õnge sisse ning kala hakkas taas tulema. Siis saime ülejäänud kalad, mida pildilt näha välja arvatud Ahven.

Teise Päeva lõuna – spinning

Feedriõng sees, võttu polnud, otsustasime hakata lanti loopima, Johan pani otsa pöörleva vobleri, mille otsa tuli peale paari viset kalda äärest ahven. Kahjuks jäi see ka ainukeseks.

Kell 15.00 seadsime sammud parkla poole, kuhu auto meile järele tuli.

Pildid

Ega meie nimi pole mitte niisama Näljased Kalamehed, vaid selle pärast, et me armastame kala püüda ja süüa. Puhastasin kalad ning eemaldasin pead ja praadisin kalad, mille eelnevalt jahu, soolaga kokku määrisin.

Tänan kõiki lugejaid ning me lubame, et see ei jää viimaseks.