2 – 01.08.2014 – Kärevere, Emajõgi – Feederdamine, ÖÖPÜÜK

Hei kallid lugejad!
Sai käidud taaskord Kärevere vana silla juures ning seekord lõppes see paganama hästi.

Väljas on soojad ilmad ning seetõttu otsustasin minna ööpüügile. Kell 21.00 jõudsin püügikohale ning sättisin enda koha sisse. Püüki alustasin kell 21.30, kunas segasin kokku segu. Seekordne sööt oli Betta Zoo kauplusest soetatud XXL Latika 3kg’ne sööt. Ausaltöeldes ma ei uskunud, et sellest asja saab, kuid ma pean enda sõnad tagasi võtma. Kell oli saanud ehk 22.45, kui tuli esimene latikas, mille kaaluks oli 500 grammi. See andis kohe mõnusa tunde sisse. Kala tuli jõe keskelt, sügava ning madala koha vahepealne koht.

latikas 600g

Jõgi hommikul

Möödus öö, tulemus oli null, kuni saabus hommik. Kell 4.00 hakkasid väiksed kalakesed taas elama ning motivatsion hakkas taastuma. Eelaimdus oli õige ning kell 5.30 tuli säinas, 600 grammine. Ning kell 6.01 tuli PÄEVA KALA 1.3kg’ne LATIKAS. Kala sõi valdavalt kärbsetõuku ning see suur poiss tuli roostiku äärest ülesvoolu. Ritva tamiil läks lõdvaks, nagu oleks rakendus katkenud ning siis tuli teha kiire ning tugev haage, et kala kinni saada. See oli suurepärane tunne! Sellega meenub mulle 2013. aasta sügis, kui ma alustasin “Feederdamist”, lubasin endale, et ma ei lõpeta enne, kui saan kätte 1kg+ latika ning täna hommikul see täitus. See latikas andis veel rohkem motivatsiooni juurde ning püüdsin veel paar pisikest latikat. Kokku sain kala 3.6 kilogrammi.

Latikas 1.3kg 1

Latikad puhastasin ning tegin grillist lepalaudadega suitsuahju ning suitsutasin. Maitse on suurepärane ning tunne on võrratu!

Tänan teid kõiki, kes on lugenud ning mul on täitunud lehel 1000 vaatamist.